Nahajate se:
Javni razpis za izbor in sofinanciranje izvajalcev letnega programa športa v Občini Mirna v letu 2025
Na podlagi Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20, 3/22 – ZDeb in 37/24 – ZMat-B); Resolucije o Nacionalnem programu športa v RS za obdobje 2014 - 2023 (Ur. št. 26/14), Odloka o proračunu občine Mirna za leto 2025 (Uradno glasilo e-občina, št. 45/24), 8. člena Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin 44/18, 7/25); v nadaljevanju odlok, ter Letnega programa športa v občini Mirna za leto 2025, sprejetega na 14. redni seji Občinskega sveta Občine Mirna dne 11. 2. 2025 ter objavljam
JAVNI RAZPIS ZA IZBOR IN SOFINANCIRANJE IZVAJALCEV LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI MIRNA V LETU 2025
I. Izvajalec javnega razpisa: OBČINA MIRNA, Glavna cesta 28, 8233 Mirna.
II. Predmet javnega razpisa: izbor in sofinanciranje izvajalcev letnega programa športa, ki izvajajo vsebine iz področja športa v občini Mirna za leto 2025, v skupni vrednosti do višine 26.100 EUR, od tega v okvirnih višinah:
1. ŠPORTNI PROGRAMI 22.100 EUR
1.1 PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE v skupni okvirni višini: 7.900,00 EUR
Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine (ŠVOM prostočasno) predstavlja širok spekter športnih dejavnosti za populacijo od predšolskega do vključno srednješolskega obdobja. Vrednotijo se organizirane oblike športne vadbe netekmovalnega značaja za otroke in mladino, ki nadgrajujejo šolsko športno vzgojo, so vzgojno naravnani in niso del uradnih tekmovalnih sistemov NPŠZ (razen programa Celoletni programi prostočasne športne vadbe šoloobveznih otrok za vadbene skupine, ki tekmujejo v uradnih tekmovalnih programih nacionalnih panožnih zvez), in sicer:
1.1.1. PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE - CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI
Obstoječi celoletni športni programi prostočasne športne vzgoje otrok in mladine potekajo skozi celo leto; ločeno za otroke in mladino. V okviru tega programa se lahko sofinancira tudi programe med počitnicami, in sicer največ en (praviloma enotedenski) počitniški program oziroma športne priprave posameznemu prijavitelju. Raznolikost izvajalcev omogoča kakovostno ponudbo, ob enakih pogojih pa LPŠ omogoča prednost športnim društvom.
a) Prostočasna športna vzgoja predšolskih otrok 180 EUR
Je športna dejavnost otrok do vstopa v šolo, ki so prostovoljno vključeni v programe športa in skozi igro spoznavajo posamezne elemente športa.
Je športna dejavnost otrok do vstopa v šolo, ki so prostovoljno vključeni v programe športa in skozi igro spoznavajo posamezne elemente športa.
b) Prostočasna športna vzgoja šoloobveznih otrok 1.740 EUR
Je redna dejavnosti otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v programe športa.
Je redna dejavnosti otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v programe športa.
c) Celoletni programi prostočasne športne vzgoje šoloobveznih otrok za vadbene skupine, ki tekmujejo v uradnih tekmovalnih programih nacionalnih panožnih športnih zvez 5.800 EUR
Celoletni programi prostočasne športne vzgoje šoloobveznih otrok za vadbene skupine so programi za udeležence, ki tekmujejo v uradnih tekmovalnih programih nacionalnih panožnih športnih zvez in so mlajši od 12 let in niso registrirani v okviru kategorizacije Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS), so pa registrirani v okviru nacionalne panožne športne zveze.
Celoletni programi prostočasne športne vzgoje šoloobveznih otrok za vadbene skupine so programi za udeležence, ki tekmujejo v uradnih tekmovalnih programih nacionalnih panožnih športnih zvez in so mlajši od 12 let in niso registrirani v okviru kategorizacije Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS), so pa registrirani v okviru nacionalne panožne športne zveze.
d) Prostočasna vzgoja mladine 180 EUR
Je športna dejavnost mladih od 15. do 19. leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v programe športa.
Je športna dejavnost mladih od 15. do 19. leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v programe športa.
1.2 ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE S POSEBNIMI POTREBAMI 200 EUR
Prostočasno športno vzgojo otrok in mladine s posebnimi potrebami predstavljajo športni programi, ki so namenjeni otrokom in mladini z motnjami v razvoju oziroma s prirojenimi in/ali pridobljenimi okvarami, in se izvajajo z namenom ustrezno poskrbeti za uspešno socialno integracijo v vsakdanje življenje. Sofinancira se lahko tudi počitniške programe.
1.2.1 CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI ŠPORTNE VZGOJE OTROK IN MLADINE S POSEBNIMI POTREBAMI
Sofinancira se celoletne športne programe, ki potekajo v obsegu 60 ur letno in tudi počitniške programe.
1.3 ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE USMERJENIH V KAKOVOSTNI IN VRHUNSKI ŠPORT 7.100 EUR
Športna vzgoja otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport predstavlja širok spekter programov za otroke in mladino, ki se s športom ukvarjajo zaradi doseganja vrhunskih športnih rezultatov. Programi vključujejo načrtno skrb za mlade športnike, zato morajo izvajalci izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve Nacionalnih panožnih športnih zvez (NPŠZ). Programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjeni v kakovostni in vrhunski šport, so sestavni del športnih programov v okoljih, kjer še niso vzpostavljene občinske panožne športne šole. Mladi športniki usmerjeni v kakovostni in vrhunski šport lahko s kvalitetnim delom in rezultati v skladu s Pogoji, pravili in kriteriji za registriranje in kategoriziranje športnikov v RS lahko dosežejo status športnika mladinskega in perspektivnega razreda.
1.4 KAKOVOSTNI ŠPORT 4.000 EUR
V skupino kakovostnega športa prištevamo športnike in športne ekipe, ki ne izpolnjujejo pogojev za pridobitev statusa vrhunskega športnika, nastopajo na mednarodnih tekmovanjih, v uradnih tekmovalnih sistemih NPŠZ do naslova državnega prvaka, ki jih potrdi Olimpijski komite Slovenije (OKS), in so registrirani skladno s pogoji NPŠZ oz. OKS.
Kakovostni šport je pomembna vez med programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, ter vrhunskega športa, saj vključujejo večje število športnikov in strokovnega kadra, kar omogoča vzpostavitev konkurenčnega okolja znotraj posameznih športnih panog na nacionalni ravni.
Kakovostni šport je pomembna vez med programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, ter vrhunskega športa, saj vključujejo večje število športnikov in strokovnega kadra, kar omogoča vzpostavitev konkurenčnega okolja znotraj posameznih športnih panog na nacionalni ravni.
1.5. ŠPORT INVALIDOV 200 EUR
Šport invalidov v svojih pojavnih oblikah predstavlja pomembne psihosocialne (rehabilitacija, vključenost v družbo) kot tudi športne (športna rekreacija, tekmovanja, paraolimpijski športi) učinke.
Osnovni cilj je invalidom omogočiti enakovredno sodelovanje pri prostočasnih športnih dejavnostih.
Osnovni cilj je invalidom omogočiti enakovredno sodelovanje pri prostočasnih športnih dejavnostih.
1.6 ŠPORTNA REKREACIJA 2.300 EUR
Športna rekreacija občanov do 65 let predstavlja smiselno nadaljevanje obvezne in prostočasne športne vzgoje otrok in mladine, obštudijskih dejavnosti in tekmovalnega športa. Športna rekreacija je zbir raznovrstnih športnih dejavnosti odraslih vseh starosti (nad 18 let) in družin s ciljem aktivne in koristne izrabe človekovega prostega časa (druženje, zabava), ohranjanja zdravja in dobrega počutja ter udeležbe na rekreativnih tekmovanjih.
1.7 ŠPORT STAREJŠIH in ŠPORTNI PROGRAMI ZA ISTOČASNO ŠPORTNO VADBO RAZŠIRJENE DRUŽINE 400 EUR
Šport starejših predstavlja športno rekreativno dejavnost odraslih ljudi nad doseženim 65. letom starosti in razširjenih družin; pri čemer pod pojmom »razširjena družina« razumemo »zvezo« starejših oseb in vnukov.
2. RAZVOJNE DEJAVNOSTI V ŠPORTU 600 EUR
Razvojne dejavnosti predstavljajo medsebojno prepletene strokovne naloge, ki nepogrešljivo podpirajo vsa ostala področja športa.
2.1 USPOSABLJANJE IN IZPOPOLNJEVANJE STROKOVNIH KADROV V ŠPORTU 600 EUR
Kakovostni strokovni kadri v športu so ključ razvoja in uspešnosti. Programi izobraževanja (univerzitetni in visokošolski) so v domeni izobraževalnega sistema, medtem ko programe usposabljanja in izpopolnjevanja izvajajo v NPŠZ po veljavnih programih usposabljanja in/ali izpopolnjevanja, ki so verificirani pri strokovnem svetu RS za šport in/ali pri strokovnih organih NPŠZ (ločeno za programe usposabljanja in izpopolnjevanja).
3. ORGANIZIRANOST V ŠPORTU 1.800 EUR
Športna društva kot interesna in prostovoljna združenja občanov, kjer le-ti v dobršni meri s prostovoljnim delom uveljavljajo svoje interese, so temelj slovenskega modela športa. Športna društva predstavljajo osnovo za obstoj in razvoj vseh pojavnih oblik športa.
3.1. DELOVANJE ŠPORTNIH ORGANIZACIJ v skupni okvirni višini: 1.800 EUR
Športna društva kot interesna in prostovoljna združenja občanov, kjer le-ti v dobršni meri s prostovoljnim delom uveljavljajo svoje interese, so temelj slovenskega modela športa. Športna društva predstavljajo osnovo za obstoj in razvoj vseh pojavnih oblik športa.
a) delovanje športnih društev oz. sekcij s sedežem v občini 1.440 EUR
b) delovanje športne zveze 360 EUR
b) delovanje športne zveze 360 EUR
Področje obsega delovanje društev in njihovih zvez na lokalni ravni, kar zaradi ohranjanja osnovne organizacijske infrastrukture športa predstavlja javni interes, zato je pomemben segment LPŠ. Pogoj za sofinanciranje delovanja društev je vsaj eden odobren športni program. Sofinancira se samo društva oziroma sekcije s sedežem v občini ter delovanje športne zveze, ki jo ustanovijo športna društva s sedežem v občini. Delovanje športnih društev je pomemben segment športa, zato je v javnem interesu, da se z LPŠ zagotavljajo sredstva za njihovo delovanje.
Občinska športna zveza (OŠZ) je reprezentativni predstavnik civilne športne družbe na lokalni ravni.
Občinska športna zveza (OŠZ) je reprezentativni predstavnik civilne športne družbe na lokalni ravni.
4. ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA 1.600 EUR
Športne prireditve so osrednji dogodek organizacijske kulture športa z vplivom na promocijo okolja. Kjer potekajo, imajo velik vpliv na razvoj turizma, gospodarstva in pomen za razvoj in negovanje športne kulture.
Sofinancirajo se stroški športnih prireditev, ki se odvijajo v občini Mirna.
Sofinancirajo se stroški športnih prireditev, ki se odvijajo v občini Mirna.
4.1 ŠPORTNE PRIREDITVE 1.600 EUR
Športne prireditve so osrednji dogodek organizacijske kulture športa z vplivom na promocijo okolja. Kjer potekajo, imajo velik vpliv na razvoj turizma, gospodarstva in pomen za razvoj in negovanje športne kulture.
Sredstva se razdelijo glede na:
- doseženo število točk
- višino razpoložljivih sredstev
- vrednost predloženega programa
V primeru, da za posamezno razpisano področje ni prijav oziroma je sofinanciranje programov nižje od razpisanih sredstev, se ta lahko prerazporedijo na drug programski sklop, skladno s sklepom komisije. Vlagatelji lahko prejmejo sredstva, skladno s prejetimi točkami oziroma največ do višine zaprošenih sredstev.
Pri izbiri programov, točkovanju in predmetu sofinanciranju posameznih športnih področij letnega programa športa se uporabljajo merila, pogoji in kriteriji iz Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Mirna. V programih športne vzgoje otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport in kakovostnega se pri celoletni vadbi uporablja naslednja merila: konkurenčnost športne panoge, pomen v lokalne okolju, število športnikov in uspešnost športne panoge. Pri točkovanju »uspešnost športne panoge« se pri individualnih športih upoštevajo samo doseženi rezultati posameznikov, pri čemer se upošteva po eden najboljši rezultat treh športnikov. Pri individualnih športih se točkujejo samo rezultati posameznikov in ne tudi ekip. Pri ekipnih športih se upošteva najboljši rezultat ene klubske ekipe.
Vsakega strokovnega delavca se okviru posameznih prijavljenih programov ovrednoti največ trikrat glede na stopnjo usposobljenosti oziroma izobrazbo.
Pri izbiri programov, točkovanju in predmetu sofinanciranju posameznih športnih področij letnega programa športa se uporabljajo merila, pogoji in kriteriji iz Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Mirna. V programih športne vzgoje otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport in kakovostnega se pri celoletni vadbi uporablja naslednja merila: konkurenčnost športne panoge, pomen v lokalne okolju, število športnikov in uspešnost športne panoge. Pri točkovanju »uspešnost športne panoge« se pri individualnih športih upoštevajo samo doseženi rezultati posameznikov, pri čemer se upošteva po eden najboljši rezultat treh športnikov. Pri individualnih športih se točkujejo samo rezultati posameznikov in ne tudi ekip. Pri ekipnih športih se upošteva najboljši rezultat ene klubske ekipe.
Vsakega strokovnega delavca se okviru posameznih prijavljenih programov ovrednoti največ trikrat glede na stopnjo usposobljenosti oziroma izobrazbo.
V primeru, da so športni programi v celoti financirani iz javnih sredstev, so za uporabnika brezplačni. V primeru delnega sofinanciranja športnih programov iz javnih sredstev mora izvajalec letnega programa športa stroške, ki jih krijejo vadeči, sorazmerno zmanjšati.
Finančna sredstva, ki jih izvajalec letnega programa športa prejme za izvedbo posameznega športnega programa oziroma za udeležbo v posameznem športnem programu, se smejo porabiti samo za stroške izvedbe športnega programa, za katerega so namenjeni.
III. Izvajalci in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci letnih programov:
Izvajalci letnih programov so lahko:
- športna društva in klubi, ki so registrirana in delujejo v občini in izvajajo javne športne programe s sedežem v občini
- zveze športnih društev, ki jih ustanovijo športna društva s sedežem v občini Mirna ne glede na sedež športne zveze,
- pravne osebe, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu s sedežem v občini,
- zavodi s področja vzgoje in izobraževanja, ki izvajajo javno veljavne programe s sedežem v občini,
- zavodi za šport in ustanove, ki so ustanovljene za splošno koristen namen na področju športa s sedežem v občini,
- samostojni podjetniki, posamezniki, zasebni športni delavci, registrirani za opravljanje dejavnosti v športu s sedežem v občini,
- v predhodnih alinejah navedeni izvajalci s sedežem izven občine Mirna, če so izpolnjeni pogoji iz drugega odstavka 4. člena Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 44/18) .
ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
- da imajo sedež v občini in delujejo na območju občine za občane občine, razen invalidskih društev oziroma invalidskih organizacij, ki so zasnovane tako, da združujejo člane na področju regije (upošteva se število članov iz občine), pri čemer zapisan pogoj izpolnjujejo tudi izvajalci športnih programov s sedežem izven občine Mirna, ki imajo vzpostavljeno notranjo organizacijsko enoto (sekcijo, izpostavo ali podobno s sedežem v občini Mirna), ki deluje na območju občine za občane občine
- da imajo zagotovljene materialne, prostorske, ustrezno usposobljene strokovne delavce in organizacijske možnosti za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti,
- da prijavljajo program športa ali projekt, ki je predmet javnega razpisa in imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki za izvedbo programa, delež lastnih sredstev, delež uporabnikov in sredstva, pridobljena iz drugih virov (občina, sponzorstva, donatorstva, volontersko delo, sredstva fundacije za financiranje športnih organizacij, zavoda za šport,..),
- da imajo urejeno evidenco o članstvu oziroma evidenco o udeležencih programa,
- da prijavljene programe izvajajo na območju občine Mirna (izjema so programi, ki se zaradi neprimernega objekta ne morejo izvajati na območju občine); v primeru, da športne programe izvajajo izven občine Mirna morajo biti vključeni tudi udeleženci iz občine Mirna,
- da so registrirani za izvajanje športnih dejavnosti in delujejo najmanj eno leto na dan roka poteka za prijavo na javni razpis,
- imajo zagotovljeno izvajanje športnih programov najmanj v obsegu 60 ur letno, razen če za posamezne programe v merilih ni drugače opredeljeno (velja za izvajalce, ki kandidirajo s športnimi programi),
- da izkažejo nepridobitni značaj javnega programa ali projekta športa, s katerim kandidirajo za sofinanciranje iz javnih sredstev,
- da občini redno posredujejo letna vsebinska in finančna poročila z vsemi potrebnimi prilogami ter druge podatke, ki se nanašajo na izvajanje dejavnosti športa,
- da so v preteklih dveh letih redno izpolnjevali pogodbene obveznosti, če so prejeli sredstva iz proračuna Občine Mirna.
V primeru, da se posamezni program izvaja v občini Mirna in je namenjen občanom občine Mirna, na razpis pa se z enakim programom ne prijavi noben izvajalec s sedežem v občini Mirna, je za izvajalca tega programa lahko izbran tudi subjekt, ki nima sedeža v občini Mirna, izpolnjuje pa ostale pogoje.
Takim izvajalcem se lahko sofinancira samo športne programe (točka 1).
Takim izvajalcem se lahko sofinancira samo športne programe (točka 1).
Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pred drugimi izvajalci programov športa.
Izvajalci, ki se po vsebini lahko uvrščajo na več razpisnih področij, lahko za enak namen kandidirajo samo na enem od javnih razpisov občine.
IV. Prevzem razpisne dokumentacije:
Razpisna dokumentacija je na voljo po objavi tega razpisa do roka za oddajo vloge, na internetni strani Občine Mirna: http://www.mirna.si/ ali na Občini Mirna.
V. Rok in način predložitve vlog:
Vloge na javni razpis morajo biti predložene v roku 30 dni po objavi tega razpisa na spletni strani občine ne glede na način oddaje, to je 31. 3. 2025 do 12. ure. Za pravočasne se bodo štele vse vloge, ki bodo predložene najkasneje na dan roka za oddajo vlog na Občino Mirna, Glavna cesta 28, 8233 Mirna do 12. ure. Vloge, izpolnjene na razpisnih obrazcih morajo biti z vsemi zahtevanimi prilogami dostavljene v zaprti kuverti, s pripisom s pripisom: Ne odpiraj - Javni razpis – šport 2025. Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden naziv in naslov prijavitelja. Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji ter kriteriji razpisa.
VI. Postopek za dodelitev sredstev:
Odpiranje prejetih vlog vodi komisija, izvedeno bo v roku desetih delovnih dnevih po zaključku razpisa in ni javno. Za vsako vlogo komisija ugotovi, ali je pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba in ali je formalno popolna. Odpirajo se samo v roku predložene in pravilno označene vloge po vrstnem redu, v katerem so bile predložene. O odpiranju vlog se vodi zapisnik, ki vsebuje najmanj: datum dospelih vlog, predmet razpisa oziroma poziva, imena in nazivi vlagateljev, navedenih po vrstnem redu prispelosti, ugotovitve o popolnosti vloge z navedbo tistih prijaviteljev, ki niso dostavili popolne prijave.
Vlagatelje nepopolnih vlog se pisno pozove k dopolnitvi vlog. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v roku, ki bo naveden v pozivu za dopolnitev, se s sklepom zavržejo.
Strokovna služba pripravi vsebinski in finančni pregled vlog za strokovno komisijo za področje športa, imenovano s strani župana. Strokovna komisija opravi strokovni pregled formalno popolnih vlog, tako da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov in področij letnega programa športa in o tem vodi zapisnik.
Morebitni ostanek nerazdeljenih sredstev posameznega področja se razdeli v enakovrednih deležih vsem prijaviteljem, in sicer najprej vsakemu prijavitelju za en prijavljen program, ki je finančno najvišje ovrednoten, nato pa še vsem ostalim programom, če sredstva še ostanejo, vendar največ do višine zaprošenih sredstev izvajalcev. Strokovna komisija lahko ostanek nerazdeljenih sredstev na posameznem področju prerazporedi tudi na drugo področje oziroma lahko razdeli manj sredstev od načrtovanih in sredstva ostanejo nerazdeljena.
Strokovna komisija bo v vseh fazah postopka delovala v skladu s 35. členom Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri) in dosledno upoštevala določbe o izogibanju nasprotju interesov. Izvajalcem letnega programa športa izda direktor občinske uprave glede na končni predlog strokovne komisije odločbe o izbranih programih, ki se bodo sofinancirali, in o višini sofinanciranja, ter o neizbranih programih v roku 60 dni od prejema vseh popolnih vlog, prispelih na javni razpis. Zoper izdane odločbe je dopustna pritožba županu občine v roku 8 dni. O vloženi pritožbi župan ravna po zakonu, ki ureja upravni postopek. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji na razpis. Župan z vsemi izbranimi izvajalci vsebin letnega programa športa sklene pogodbe za tekoče koledarsko leto. Če izbrani izvajalec ne podpiše pogodbe v 8 dneh od prejema pogodbe v podpis, se šteje, da je odstopil od svoje zahteve za sofinanciranje.
V primeru, ko med proračunskim letom občinski svet spremeni proračun, se naročnik in izvajalec z aneksom dogovorita za spremembo obsega pogodbenih nalog oziroma za spremembo dinamike plačil.
Vlagatelje nepopolnih vlog se pisno pozove k dopolnitvi vlog. Vloge, ki ne bodo dopolnjene v roku, ki bo naveden v pozivu za dopolnitev, se s sklepom zavržejo.
Strokovna služba pripravi vsebinski in finančni pregled vlog za strokovno komisijo za področje športa, imenovano s strani župana. Strokovna komisija opravi strokovni pregled formalno popolnih vlog, tako da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov in področij letnega programa športa in o tem vodi zapisnik.
Morebitni ostanek nerazdeljenih sredstev posameznega področja se razdeli v enakovrednih deležih vsem prijaviteljem, in sicer najprej vsakemu prijavitelju za en prijavljen program, ki je finančno najvišje ovrednoten, nato pa še vsem ostalim programom, če sredstva še ostanejo, vendar največ do višine zaprošenih sredstev izvajalcev. Strokovna komisija lahko ostanek nerazdeljenih sredstev na posameznem področju prerazporedi tudi na drugo področje oziroma lahko razdeli manj sredstev od načrtovanih in sredstva ostanejo nerazdeljena.
Strokovna komisija bo v vseh fazah postopka delovala v skladu s 35. členom Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri) in dosledno upoštevala določbe o izogibanju nasprotju interesov. Izvajalcem letnega programa športa izda direktor občinske uprave glede na končni predlog strokovne komisije odločbe o izbranih programih, ki se bodo sofinancirali, in o višini sofinanciranja, ter o neizbranih programih v roku 60 dni od prejema vseh popolnih vlog, prispelih na javni razpis. Zoper izdane odločbe je dopustna pritožba županu občine v roku 8 dni. O vloženi pritožbi župan ravna po zakonu, ki ureja upravni postopek. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji na razpis. Župan z vsemi izbranimi izvajalci vsebin letnega programa športa sklene pogodbe za tekoče koledarsko leto. Če izbrani izvajalec ne podpiše pogodbe v 8 dneh od prejema pogodbe v podpis, se šteje, da je odstopil od svoje zahteve za sofinanciranje.
V primeru, ko med proračunskim letom občinski svet spremeni proračun, se naročnik in izvajalec z aneksom dogovorita za spremembo obsega pogodbenih nalog oziroma za spremembo dinamike plačil.
VII. Poraba sredstev
Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2025, v skladu s predpisi, ki urejajo porabo proračunskih sredstev.
VIII. Dodatne informacije:
Valerija Jarm (e-mail: valerija.jarm@mirna.si, tel. številka 05/ 908-38-03).
Številka: 671-3/2025-3
Datum: 25. 02. 2025
Datum: 25. 02. 2025
Občina Mirna
Dušan Skerbiš, župan
Dušan Skerbiš, župan