5. redna seja - Zapuščena vozila bodo lahko odstranili
MIRNA, 10. april 2019 – Občinski svet Občine Mirna je na včerajšnji 5. redni seji med drugim omogočil ukrepanje v primeru zapuščenih vozil na območju občine, seznanil pa se je tudi z zaključnim računom za preteklo leto.
Na območju občine je več zapuščenih vozil. Nekatera so na parkirnih mestih, ki bi bila sicer lahko uporabljena za vozila v prometu. Poleg občanov in medobčinskega redarja na problem opozarja tudi policija, ki bi lahko odredila odstranitev zapuščenega vozila, a je zaradi pomanjkanja ustrezne pravne podlage ni mogla izvesti.
„Občani so pogosto opozarjali na problem zapuščenih vozil. Doslej je redar ali policist, v primerih ko lastnik vozila v predpisanem roku po namestitvi odredbe ni odstranil, lahko le izrekel globo, ni pa bilo možno izreči ukrepa odstranitve vozila. S sprejemom odloka bo tako možen učinkovitejši nadzor nad mirujočim prometom, občinski redar ali policist pa bo lahko odredil odstranitev zapuščenih ali nepravilno parkiranih vozil, s čimer bo zmanjšana tako prometna kot tudi prostorska in okoljska obremenitev. Ali povedano z drugimi besedami: s tem bo dana podlaga za boljše bivanjsko okolje naših občanov,« je o razlogih za sprejetje odloka o ravnanju z zapuščenimi in nepravilno parkiranimi vozili na območju občine Mirna povedala direktorica občinske uprave Občine Mirna Tanja Šinkovec.
Ostali sklepi:
Občinski svet se je seznanil tudi z realizacijo proračuna v preteklem letu – na prihodkovni strani je bila realizacija 74,8-odstotna (2,98 od načrtovanih 3,98 milijona evrov), na odhodkovni pa 77,1-odstotna (3,27 od načrtovanih 4,24 milijona evrov). V preteklem letu je občina največ denarja (389 tisoč evrov) namenila za projekt PIC Mirna – 2. faza, za investicijsko vzdrževanje lokalnih cest in javnih poti (174 tisoč evrov) ter projekta UGO – Učenje in gibanje za okolje (nekaj več kot 111 tisoč evrov) in obnova in preplastitev tekališča s tartanom (165 tisoč evrov). Občina je lani iz državnega proračuna za izvajanje projektov pridobila skupaj 391 tisoč evrov, letos pa za sofinanciranje projekta UGO skoraj 70 tisoč evrov.
Člani občinskega sveta so še kategorizirali občinska stanovanja (občina jih ima v lasti trenutno 16) in za enega sklenili, da ga občina lahko odda v tržni najem kot službeno stanovanje, soglašali so s povišanjem cene storitve obdelave komunalnih odpadkov, ki je posledica spremenjene cene RCERO Ljubljana - enodružinska hiša bo po novem imela v povprečju za nekaj manj kot evro višjo mesečno položnico.